ابزارهای مخصوص کاربر در تریدینگ ویو و دسترسی به آن

ابزارهای مخصوص کاربر در تریدینگ ویو شامل مواردی مانند داشبورد پروفایل، ترازنامه شرکت‌ها و اتاق‌های گفت و گو است. به تریدینگ ویو برآورد سود، نشانگرهای نموداری سود قطعی سهم و سود نقدی اضافه شده‌اند. به صورت کاملا شهودی و مفید می‌توان به کمک این قابلیت‌ها، بر مبنای زمان انتشار، ترازنامه شرکت که شامل تغییرات سوددهی شرکت است را، مشاهده کرد.

مشاهده جزئیات ترازنامه شرکت روی نمودار

برای بسیاری از تحلیل‌گران، عموما محاسبات مربوط به برآورد سود شرکت‌ها دشوار است. اما علاوه بر یک نمودار خوب، شما در تریدینگ ویو، سود برآوردی سهم را در اختیار خود دارید.

می‌توانید از زمان شناسایی درآمدها همراه با جزئیات کامل آن‌ها، با حرکت دادن ماوس کامپیوتر روی نشانگرهای مربوط به سود در نمودار، مطلع شوید.

ابزارهای مخصوص کاربر در تریدینگ ویو

برای تخمین سود آینده سهام، نشانگرهای برآورد سود بسیار کاربردی هستند.

مشاهده جزئیات ترازنامه شرکت روی نمودار

مشاهده جزئیات ترازنامه شرکت روی نمودار

با استفاده از همین قابلیت، دیگر نباید نگران انتشار گزارش بعدی باشید، چون به شما روی نمودار نمایش داده خواهد شد.

مشاهده جزئیات ترازنامه شرکت روی نمودار

ساختار جدید پروفایل

ساختار جدید پروفایل

یکی از روش‌های عالی برای معرفی و تعامل با دنبال کنندگان، داشبورد پروفایل است. در بخش پروفایل یا در منوی کاربر که در صفحه اصلی وجود دارد، می‌توانید وضعیت خودتان را به روز رسانی کنید.

گزینه‌های ارسال پیام یا فالو کردن، هنگامیکه ماوس خود را روی نام کاربر حرکت دهید، برایتان به نمایش در خواهد آمد. همچنین می‌توانید تمام پست‌های منتشر شده در مورد نماد مورد نظر را با کلیک روی نمودار نماد در بخش بالایی، پیدا کنید. فیلترهای جدید چندگانه شامل نظر داده شده توسط من، منتشر شده و دنبال شده توسط من، به منظور راحتی کاربری  در دسترس می‌باشد. از طریق همان صفحه می‌توان اطلاعات کاربری و اعلان‌ها را تغییر داد.

طراحی جدید برای گوشی‌های موبایل و ipad

برای تمام صفحات کوچک‌تر، قابلیت تحلیل و ترسیم اشکال مختلف روی نمودار بهینه سازی شده است. به کمک این قابلیت می‌توان به راحتی در گوشی موبایل نمودارها را نشانه‌گذاری کرد. همچنین در سمت چپ پنل تحلیل صفحه، امکان قفل کردن تمام ابزار و نشانه‌های موجود در دسترس است.

ابزارهای مخصوص کاربر در تریدینگ ویو

با فعال کردن این قابلیت، به صورت تصادفی هنگام کار با نمودار، چیزی را جابه‌جا نخواهید کرد.

ابزار جدید نمای کلی نماد

شما می‌توانید با استفاده از این ویجت، نمودارهای قیمت را عاری از شلوغی‌های موجود، به همراه هرنوع ابزار معاملاتی و شاخص‌های کلیدی مشاهده نمایید. همچنین می‌توان با حذف دلخواه آمار اقتصادی، نمودار خالی را مشاهده کرد. برای وبلاگ‌ها، وب‌سایت‌های خبری یا پورتال‌هایی که مایل به مرتب و تمیز بودن هستند، این ویژگی بسیار کاربردی و مناسب است.

اتاق گفتگوهای سفارشی عمومی

برای ایجاد برقراری بین کاربران پلتفرم با یکدیگر، تریدینگ ویو همواره به دنبال اضافه کردن قابلیت و ابزار در این جهت بوده است. علاوه بر ایجاد امکان ارسال پیام به صورت شخصی به دیگر کاربران، همچنین می‌توانید با موضوعی به انتخاب خود، از قابلیت اتاق گفتگوی عمومی بهره‌مند شوید. شما به موارد زیر برای ایجاد اتاق گفت و گوی عمومی نیاز دارید:

  • ثبت نام و توضیحات برای ایجاد اتاق گفت و گوی عمومی لازم است.
  • در بالای فهرست اتاق‌ها، اتاق گفت و گوی عمومی محبوب به طور خودکار قرار می‌گیرد.
  • در منوی تنظیمات می‌توان قابلیت پخش صدا را غیرفعال کرد.
  • قابلیت تنظیم چت وجود دارد.
  • می‌توانید با کلیک روی آیکون ستاره، برای در دسترس بودن اتاق‌ها آن‌ها را در فهرست علاقه‌مندی‌های خود قرار دهید.

اتاق گفتگوهای سفارشی عمومی

ابزارهای مخصوص کاربر در تریدینگ ویو

اتاق گفتگوهای سفارشی عمومی

میله شمارش معکوس

برای اطلاع از مقدار زمان باقی مانده تا بسته شدن کندل یا آخرین میله، می‌توان از جعبه شمارش معکوس استفاده کرد. می‌توانید برای خاموش یا روشن کردن این ابزار، با کلیک راست روی Scale در منوی مربوطه، علامت کادر تایید را از بین برده یا بگذارید بماند.

میله شمارش معکوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *